Jag är inte nöjd med min julgran, hur går jag tillväga?

Om du inte är nöjd kan du alltid höra av dig till oss via vårt reklamationsformulär här. Kom ihåg att då julgranen är en färskvara får du inte ha haft granen mer än 24 timmar för att kunna reklamera. Om granen barrar i efterhand är det dessvärre ingenting vi kan ansvara för, men hör av dig till oss så hjälper vi dig så bäst vi kan eller läs mer om våra granskötseltips här.

alt

Inte svar på din fråga?

Hör av dig, vi finns här!

Kontakta oss

Du kan nå oss via email info@smalandsgran.se, skriva din fråga direkt i formuläret här på sidan eller chatta med oss.

Vi har extremt hög beläggning under säsong och därför kan det dröja innan vi svarar, men vi gör allt för att återkoppla så snabbt som möjligt. Vi svarar alltid samma dag. Våra öppettider är 08.00 – 22.00. De flesta svar hittar du under Vanliga frågor.

Följ oss gärna på Facebook och Instagram.






Din webbläsare är föråldrad

Gamla webbldsare har deligt stöd för ny teknik och det ger inte webbsidan en ärlig chans att leva upp till sin fulla potential. Du kan enkelt ladda ner någon annan webbläsare som fungerar bättre. Här är ett axplock av webbläsare som är moderna och fungerar bättre.

Uppdatera min webbläsare

Jag vill fortsätta ändå ×